Klachtenreglement

Ontvangt u zorg onder regievoering van Verpleegkundige Topzorg? Dan hopen wij uiteraard dat u tevreden bent over de dienstverlening. 

Soms kan het voorkomen dat u niet tevreden bent over de regie- of zorgverlening of dat u een klacht heeft. Bespreek een klacht eerst met degene op wie de klacht betrekking heeft, een rustig gesprek kan vaak veel oplossen. Als dit gesprek niet leidt tot een oplossing, dan kunt u contact opnemen met uw zorgorganisatie of met Verpleegkundige Topzorg.

Klachten over de uitvoerende zorgmedewerker kunt u indienen bij de betreffende zorgorganisatie. Klachten over de regievoerder (verpleegkundig specialist of gespecialiseerd verpleegkundige) of uw behandeling kunt u indienen bij Verpleegkundige Topzorg. 

Het uiten van uw ontevredenheid heeft vanzelfsprekend geen weerslag op de zorg die u ontvangt.

U kunt uw klacht schriftelijk of per email indienen:

Vermeld hierbij:

  • Uw naam, adres en telefoonnummer
  • De beschrijving van de klacht
  • De namen van uw thuiszorgmedewerker(s) en uw regievoerder (verpleegkundig specialist of gespecialiseerd verpleegkundige)